"…המבנים הניידים מפנל מבודד שומרים על איכות הסביבה ומעניקים שקט נפשי לאורך שנים…"

עולם ומלואו! זה מה שניתן להגיד על מבנים ניידים מפנל מבודד. אתם מוזמנים להתאים לעצמכם מבנה נייד עם פנלים מבודדים לפי המידות שאתם צריכים. לא רק שתתמכו בכלכלה הישראלית (כי המבנים הם תוצרת כחול לבן), אלא אתם גם תרכשו מבנים מאוד איכותיים המיועדים לכל מיני מטרות אופציונאליות.

פנל מבודד למבנה אחסון (או אפילו דיור), למעשה מאפשר לנו ליהנות מבידוד מאוד מוצלח. מבנה נייד בנוי עם פנלים אלו, וניתן להשתמש במבנים ניידים אלו עבור מטרות שונות. ישנם אנשים אשר כל כך מרוצים ממבנים ניידים מסוגים אלו, עד שהם מחליטים להרחיב את המבנים לכדי מגורים. לפני שמדברים על בניה קלה ומבנים ניידים שמסבים אותם למגורים, בואו נדבר על מבנים ניידים מפנל מבודד עבור אחסון ציוד, אחסון רהיטים, אחסנת אופניים, מכסחת דשא ועוד רבות. אגב, כמובן שבמבנים ניידים ניתן גם להתקין דלת, ככה שהציוד שלכם יהיה שמור ובטוח.

אחסון ציוד וסילוק מכשולים מהגינה או מהגג

אין ספק, אם יש לכם גינה היא כנראה דורשת גם תחזוקה. אתם מוזמנים לאחסן את כל הציוד שלכם , לסלק את המכשולים הזרוקים אצלכם בגינה על הדשא. מבנים ניידים עם פנלים מבודדים מתאימים מאוד גם עבור גגות של בניינים. ניתן לאחסן בתוך מבנים מבודדים את כל סוגי הציוד, כולל רהיטי עץ.

אחזקת הגינה או הגג דורשת מלאכה לא מעטה. כשהציוד זרוק בכל עבר, יהיה יותר קשה להתנהל כמו שצריך ואפילו אפשר להיתקל בכל מיני מכשולים מסוכנים. מכסחות דשא למשל, הן סוג ציוד שלא אמור להיות זרוק בגינת הבית ככה סתם. עם הזמן (ודי מהר למעשה), ציוד כמו מכסחת דשא "ייאכל" מהשמש, ייפגע בעקבות מים וגשמים, יצבור לכלוך בתוך המנגנונים ועוד. מבנים מבודדים עם פנל מבודד נבנים עבור הלקוח על פי מידות אישיות, כך שתוכלו לאחסן גם את המכסחת אם תרצו.

פנלים מבודדים | שמירה על הציוד וסדר בבית

אנחנו שומעים לאחרונה הרבה את המושגים בניה קלה , מבנים מבודדים, פנלים מבודדים וכדומה. המשותף לאלו, הוא שכולם מוגדרים תחת הקטגוריה של בנייה קלה. בין אם אתם מחליטים למקם אצלכם מבנה נייד מפלדה, אלומיניום או עץ, המבנה ייחשב מבנה בניה קלה. מבנה מבודד עם פנלים מבודדים, הוא סוג מבנה שבעתיד תוכלו להרחיב אותו למטרות נוספות.

בעוד שבמושבים וקיבוצים תוכלו לראות לולי תרנגולות ענקיים המיוצרים בבניה קלה, מבנים ניידים עם פנל מבודד מיועדים למטרות מעט שונות. אתם יכולים להזמין מבנה נייד המגיע בהובלה, וכמובן שגם תוכלו להתאים את המחסן בדיוק לשימושכם. צריכים מבנה קטן? בינוני? אולי יחידת דיור שלמה? המבנה יותאם לכם במאת האחוזים וגם תקבלו 10 שנים אחריות.

 אחסון במחסני פנלים מבודד

אין שום סיבה להשאיר את הציוד שלכם מוטל בחוץ או בבית. הנזק בשלב מסוים בטוח ייגרם, בין אם מדובר בציוד יקר או לא. אם יש לכם בבית גם חצר, אתם בוודאי מכירים את הנטייה של ציוד להיערם ולהצטבר בכל מיני פינות. מבנים ניידים הם אידיאליים עבור אחסון ציוד מכל הסוגים (כולל ציוד כבד).

קחו בחשבון שמבנים אלו הם מבנים שתוכלו בעתיד להרחיב. בינתיים, כשהם עדיין משמשים אתכם לצרכי אחסון, בכל מקרה תוכלו להתקין מזגן, חלונות (אפילו חלונות מעוצבים עם פרזול למשל), דלת כבדה עם מנעול ועוד. במידה ואתם מעוניינים להתקין דלת מסוימת או ספציפית במבנה הנייד שלכם, אתם מוזמנים כמובן לעדכן וההרכבה תתבצע מבעוד מועד