"…ביתן לשומר של גרין רום מעניק לכם את היכולת לבצע את כל ההתאמות הנדרשות בביתן בהתאם לסביבה שבו הוא ממוקם ולצרכי השומר…"

ביתן לשומר מגיע לרוב בגדלים שונים, אך בדרך כלל בעיצובים די זהים. הביתן לשומר עשוי חומרי בניה קלה, לרוב פלדה או אלומיניום, אולי גם עץ במקרים מסוימים. אם אתם מעוניינים לבנות ביתן שמירה מבניה קלה, כדאי לדעת שאתם יכולים פשוט לנייד אחד מוכן. אין צורך בבנייתו.

ביתני שמירה מוצבים במוסדות לימודיים שונים, באוניברסיטאות וגני ילדים, מקומות עבודה ועוד. על פי החוק, במבנים רבים יש חובה להעסיק חברת אבטחה מקצועית. במקרה שצריך מאבטח במקום העבודה או בכל מוסד וארגון כלשהם, יהיה חשוב לספק לשומר ביתן שמירה מקצועי שיסייע לו לבצע את תפקידו טוב יותר. כשיש למאבטח את התנאים שהוא צריך, אין ספק שהוא יהיה יעיל יותר בעבודתו. אם כך, מה כוללים בדרך כללי ביתנים למאבטחים מבנייה קלה?

ביתנים לשומרים ולמאבטחים מבניה קלה

הבנייה הקלה היא בנייה שבדרך כלל לא מצריכה היתרי בנייה ואישורים מהותיים. אם תצטרכו לחבר את המבנה בבנייה הקלה לתשתיות שונות, אז תצטרכו היתרים מהרשויות המקומיות. אבל כשמדובר בביתנים של מאבטחים, אין צורך לחבר את הביתן לשתיות מים, חשמל או גז וביוב.

מאחר שאין צורך לחבר את הביתן של השומר לתשתיות, למעשה לא צריך היתרי בנייה מיוחדים בשביל למקם ביתן. אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם החברה שמשווקת ביתני בניה קלה לשומרים, לבקש הצעת מחיר ולסגור עסקה. כמובן שבמקביל, גם תוכלו להנות מההובלה של הביתן ליעדו.

האם ניתן לעצב ביתן שמירה מבניה קלה?

אם שאלתם את עצמכם באם ביתנים ניתנים לעיצוב או לא, אנחנו נשמח להגיד לכם שאכן כן, ניתן לעצב במידה מסוימת ביתנים אלו. אפשר למשל ליצור חלונות בביתן של מאבטח, ליצור דלתות, להתקין מזגנים, שולחן עבודה ועוד.

חומרי הגלם מהם עשויים הביתנים הם חומרי פלדה ואלומיניום בדרך כלל, מה שאומר שקל מאוד לחתוך ולנסר דרכם. בפועל, השינויים בעיצוב של הביתן לא אמורים לעלות לכם בתוספת תשלום. אלא אם יש צורך למשל להתקין מיזוג אוויר, ובמקרים אלו יהיה צורך לשלם על התקנת המזגן. זו לא עלות שחברת הביתנים אמורה לכסות עבורכם.

עדיף לשכור או לרכוש ביתן בניה קלה לשומרים?

ביתן לשומר העשוי בניה קלה לשומרים נמכר בעלויות שונות ובהתאם לגודל שלו ובהתאם לפרמטרים נוספים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביתן בניה קלה למאבטחים, אתם צריכים לשאול את עצמכם: לכמה זמן אתם תצטרכו את הביתן? אם לאורך טווח, יכול להיות שיהיה לכם עדיף כבר לרכוש ביתן כזה ולמכור אותו כשתסיימו אתו.

אם אתם יודעים שזמן השימוש שלכם בביתן יהיה קצר, ייתכן שיהיה עדיף לשכור את הביתן ולא לרכשו. בין אם כך או כך, בכל מקרה ההובלה של הביתן אמורה להיכלל כחלק מהעסקה של הרכישה או ההשכרה. יהיה חשוב לוודא מראש שאתם אכן נהנים מההובלה הכלולה במחיר הביתן. במקרים מסוימים, יהיה צורך להוסיף בתשלום על הובלה מאוד רחוקה.

עד כמה ביתני בניה קלה עמידים מפני גשם?

ביתנים לשומרים מבנייה קלה עמידים מפני גשם ותלאות מזג האוויר, אבל חשוב שהם יהיו ביתנים שמיוצרים עם פאנל מבודד. הפאנל המבודד מאפשר לאטימות המלאה כנגד גשם ורטיבות שמובילה לנזילות. באופן הזה, המאבטח יוכל להרגיש בנוח גם כשעונת החורף תגיע.

בין אם אתם מעוניינים בביתן לשומר או למאבטח, או בסוג מבנה אחר, יהיה כדאי לבדוק מספר חברות במקביל. קבלו הצעות מחיר, תשוו בין ההצעות ותבחרו בחברה הכדאית ביותר. לא לשכוח לבדוק שאתם אכן מקבלים גם את השירות של הובלת המבנה ליעדו.