"…מחסן מפנל מבודד מגיע ברמת גימור ואיכות חומרי גלם גבוהה במיוחד. …"

לקוחות רבים שואלים אותנו מהם היתרונות בבניית מחסן מפנל מבודד מול מחסן רגיל העשוי פלסטיק קשיח.

זה נכון שמחסן מפנל מבודד קצת יקר יותר ממחסן פשוט אך יש לזכור מספר פרמטרים חשובים בעת רכישת מחסן כזה.

בפוסט הבא ננסה להמחיש לכם בצורה ברורה מדוע המחסן הבא שלכם חייב להיות עשוי מפנל מבודד.

אז מה היתרונות אתם שואלים? הנה הם לפניכם..

 

1. מחסן גינה או מחסן דירתי העשוי מפנל מבודד מגן בצורה הטובה ביותר על החפצים היקרים והחשובים שלכם באמת. הרי חשוב לזכור שעקב מזג האוויר המשתנה ותנאי האקלים השונים מאזור לאזור חשוב לשמור על החפצים שלכם מחום (בקיץ) ומקור (בחורף). פנל מבודד בנוי מטכנולוגיה ייחודית המעניקה בידוד רב מתנאי האקלים וכך תוכלו לשמור על החפצים היקרים שלכם לאורך זמן.

2.  הפנל מבודד הינו קשיח ומסיבי כך שהוא עמיד ברוחות ובגשמים חזקים. כל תהליך ההרכבה מתבצע בצורה מקצועית ואטומה, כך שתוכלו לישון בלילה בשקט גם בימים הגשומים ביתר.

3. מחסן מפנל מבודד מגיע ברמת גימור ואיכות חומרי גלם גבוהה במיוחד. אנו עושים מאמצים רבים שהמבנה שלכם יעמוד לאורך שנים. גם מבנה איכותי, נוח ויעיל וגם מבנה יפה ואסתטי המתאים לסביבה ולמיקום בכל מקום.

4. לא רק מחסן גינה! מפנל מבודד ניתן לבנות מגוון מבנים, בניהם: חדרי עבודה, קליניקות ומרפאות שכונתיות, יחידות דיור ואירוח, או כל תוספת מבנית העשויה מפנל מבודד.

5.  אנו מחזיקים פס יצור מיוחד לכל המבנים שלנו שעשויים מפנל מבודד. כל תהליך הייצור מתבצע בארץ ולאחר שנים של ותק וניסיון בתחום הפנלים המבודדים. אנו מבטיחים לכם מוצר מושלם ואמין במיוחד והכי חשוב ללא הפתעות.

6. ניתן לקבל את המחסנים בנויים ומוכנים בהתאם לבקשתכם. ככה שתהנו גם מתהליך הרכבה איכותי של אנשי מקצוע המתמחים בבנית מחסנים מסוג זה.

ההובלה תתבצע ישירות לשטח שלכם באמצעות הובלת מנוף מהירה וקלה במיוחד.