"…במידה ואתם מעוניינים להציב מבנה נייד מוכן בחצר הבית שישמש אתכם לאחסון רהיטים, היו סמוכים ובטוחים כי תוכלו לאחסן את הציוד שלכם בבטחה…."

מבנים ניידים מוכנים – כך בונים, כך מתכננים!

די, הגיע הזמן לשים STOP לכל הנושא של מחירים מאוד גבוהים עבור משרדים, מחסנים, משרדי שטח ועוד. מבנים ניידים מוכנים מגיעים אליכם תוך כדי שהם מצוידים בכל מה שאתם צריכים. משהו חסר? בצעו התאמה בקלות גם לאחר קניית מבנה מוכן.

יש סיבה לעובדה שאנשים היום בוחרים לרכוש מבנים מוכנים מראש. מבנים ניידים מוכנים מראש, הם מבנים המספקים לאנשים את כל הבידוד שצריך, את האטימות ועוד. מבנים ניידים נועדו בכדי שתוכלו להתפטר מכל הנושא של הבניה והלכלוך שמתלווים לתהליכי בנייה מורכבים. במקרים רבים, אנשים בוחרים אפילו לשנע מבנים ניידים שישמשו אותם עבור יחידות דיור. קניית מבנה מוכן מראש לא מחייבת אתכם להיצמד לאותו מבנה מקורי שרכשתם, ובדרך כלל גם תוכלו להוסיף חדרים, להוסיף מרפסות ועוד. העלות של תוספות אלו משתנה, ואם אתם מעוניינים להוסיף חדר עבור מבנים ניידים שרכשתם, לרוב תתבקשו לשלם לפי מ"ר. בדקו עוד היום לגבי מבנה נייד מוכן בהתאם לצרכים שלכם ובהתאמה אישית.

קניית מבנה מוכן במחירים אטרקטיביים 

ישנם יתרונות רבים ברכישה של מבנה מוכן מראש, וניתן לציין למשל את הנושא של התאמה מלאה לצרכיי הלקוח. כשאתם רוכשים מבנה מוכן מכל סוג, חברת הבניה תתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, ולא תצטרכו לשלם אפילו על סנטימטר רבוע אחד מיותר. יתרון נוסף במבנים אלו, טמון בכך שניתן להוסיף חלונות מעוצבים, דלתות מיוחדות ועוד. במידה ואתם מעוניינים להציב מבנה נייד מוכן בחצר הבית שישמש אתכם לאחסון רהיטים, היו סמוכים ובטוחים כי תוכלו לאחסן את הציוד שלכם בבטחה.

מבנים ניידים מגיעים אליכם בשינוע ישיר עד הבית, ואתם לא צריכים להתעסק לשנייה בכל העניין של בנייתו. מבנים ניידים מותאמים רבות הן עבור המגזר הפרטי והן עבור הסקטור העסקי, הציבורי והארגוני. תוכלו לרכוש בתים מוכנים מראש המאובזרים בהכנה לאינסטלציה, בהכנות לחיבורי ביוב חיצוניים ועוד. כמובן ויש לוודא כי היתרי הבנייה מאפשרים לכם להקים את הפרויקט על רגליו, ותוכלו תמיד להתייעץ עם חברת הבנייה שלכם בכדי לוודא כי יש אור ירוק ואפשר לצאת לדרך.

עלות מבנים מוכנים ניידים 

בכל מקרה, עלויות מבנים ניידים מבניה קלה יהיו נמוכות יותר באופן ניכר, מאשר העלויות של בנייה "רגילה". לעיתים, כשאנשים מבקשים אבזור רב והכנות מורכבות, עלות מבנה מוכן גם עשויה לטפס למאות אלפים של שקלים, אך מדובר במקרים בהם אתם תקבלו בעצם בית לכל דבר – מוכן מראש! לא באמת אפשר להשוות את זה לעלות של דירה המגיעה גם למיליוני שקלים.

אם בחרתם למקם בשטח ביתכם או בשטח העסק מבנים ניידים, עלותם תהיה נמוכה בצורה משמעותית מאשר עלות בניה רגילה, תוך שאתם מקבלים בדיוק את המידות שאתם צריכים. ההתאמה מתבצעת באופן אישי, ותוכלו למקם מחסן במהרה ובעלות מאוד נמוכה. מבנה נייד עשוי להיות מורכב מחומרים שונים, כמו למשל פלדה, אלומיניום, פנלים מבודדים ועוד. בכל מקרה ומקרה, תזכו לאטימות מוחלטת מפני תלאות מזג האוויר, ובחלק מהמקרים אנשים בוחרים לרכוש מבנה מוכן המכיל גם מזגן (מדובר בדרך כלל במקרים בהם אנשים עובדים בתוך המחסן וזקוקים למיזוג).

בין אם אתם זקוקים לבנית מחסן בחצר הבית, או שמא אתם מעוניינים לרכוש מבנה נייד מוכן למטרה אחרת, כדאי תמיד לזכור כי בקלות תוכלו גם לשנע את המבנה בשלב מאוחר יותר. במילים אחרות, זו לא חתונה קתולית, וניתן תמיד להעביר את המבנה הנייד למקום אחר. זאת, בזכות המשקל הנמוך של מבנים ניידים מוכנים.