"…השימוש בבניה ירוקה לא פוגע באיכות הבניה וברמת בידוד המבנה תוך כדי מראה אלגנטי, ויוקרתי ברמת גימור מדהימה…."

בניה קלה היא בניה ירוקה!

בניה ירוקה היא שיטת בניה עם גישה ייחודית ששמה לה למטרה להוריד בכמות חומרי הגלם שימוש במים ובחשמל תוך שימת לב על איכות וגימור הבניה.

בניה של מבנים ניידים, תוספות לעסקים ומחסני גינה מבניה קלה בחומרי הגלם האיכותיים של י. גרין חברה המתמחה בבניה קלה ובניה ירוקה נותנת ללקוח הן את הקשר לסביבה ושמירה על איכות הסביבה בשימוש בשיטת הבניה הירוקה והן את האיכות הבלתי מתפשרת לעמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר.

המטרה העיקרית בשימוש בבניה ירוקה בכלל ובניה קלה בפרט היא יצירת מציאות בה ניתן להשתמש במבנה הקל שימוש נוח, מהיר וקל במיוחד תוך כדי שמירה על איכות החיים ועל איכות הסביבה תוך כדי שימוש בחומרים שאינם פוגעים בסביבה וצורכים כמה שפחות חשמל ומים בתהליך הבניה.

לאחר ניסיון רב שנים בתחום הפנלים המבודדים, אנו מציעים מבנים ניידים איכותיים המגיעים במוצר מדף מוכן, קל להרכבה, נוח לשימוש והכי חשוב עם גימור מדהים ומראה בלתי נשכח.

דבר נוסף שחשוב לציין בתחום הבניה הקלה הוא כי השימוש בבניה ירוקה לא פוגע באיכות הבניה וברמת בידוד המבנה תוך כדי מראה אלגנטי, ויוקרתי ברמת גימור מדהימה.

כל חומרי הגלם והמחשבה בבניית מבנה מבניה קלה מתבצע על הצד הטוב ביותר ושמירה על איכות הסביבה ומבלי לפגוע במשאב הטבעי החשוב לנו מכל.

 

בניה ירוקה