"…מחסן גן איכותי הבנוי מפנל מבודד מהווה פתרון איכותי ויוקרתי לאנשים המחפשים איכות גבוהה במחיר נמוך והכי חשוב בלי בירוקרטיות מיותרות.."

כשהמילה "בניה" צצה באוויר, מישהו אוטומטית יחזיק את ראשו בשתי ידיו ויספר על היתרי בנייה, מיסים הכרוכים בבנייה, בירוקרטיות מול גורמים מקצועיים וממשלתיים ועוד. אבל כשמדברים על מחסן גן מבניה קלה, מדברים בעיקר על שקט נפשי. בואו נבין במה מדובר, האם גם אתם יכולים לבנות מחסן גינה ללא היתר?

האם גם אתם יכולים להנות מאפשרויות אחסון רבות, בידוד מהחום, בידוד מהגשם ומחסן שלא רק יכול לשאת משקל רב, אלא גם לא מצריך היתר בנייה? אכן כן, הכירו את עולם הבנייה הקלה. בניה קלה נכנסה לחיינו רק בשנים האחרונות באופן מורגש. אבל יחד עם זאת, הבנייה הקלה קיימת כבר עשרות שנים באירופה ובאזורים בעולם בהם יש צורך לתת מענה לבקתות עץ שנשרפות מהחום ומשריפות. במילים אחרות, רגע לפני שנדבר על מחסן גן בבנייה קלה, בואו נבהיר משהו חשוב – בניה קלה היא מספיק טובה בכדי להוות לכם מקום מקורים, בית.

בניה קלה שלא מצריכה היתרי בנייה ויכולה להפוך ליחידת דיור

למעשה, משתמשים בבנייה הקלה בכדי לבנות תוספות לבית של יחידות דיור, תוספות משרדים לעסק ועוד. ואם בניה קלה היא מספיק טובה עבור בניית תוספת לבית ויחידות דיור, היא מספיק טובה עבור מחסן גן. מחסני גן לעיתים מצריכים לא מעט מקומות אפסון ואחסנה, מה שיצריך מאיתנו לקחת בחשבון את היכולת של המחסן לשאת משקלים כבדים.

אגב, במיוחד אם אתם מתכננים לתלות על קירות המחסן שלל סוגים של ציוד. ישנם אנשים שתולים למשל זוגות אופניים, כלי עבודה ואפילו מכסחות דשא קטנות. אם אתם מתכננים לעשות את זה עם מחסן פלסטיק, ההמלצה היא – ממש לא.

עד כמה קירות של מחסן גן בניה קלה יכולים לשאת משקל כבד?

אל תתלו ציוד כבד על קירות של מחסני פלסטיק, זה עלול חלילה להסתיים באסון של קריסת המחסן שלכם. לעומת מחסני פלסטיק, מחסני גן מבנייה קלה ממש לא אמורים לקרוס כתוצאה מתלייה של ציוד כבד. כמובן שחשוב לברר מראש מה יכולות המחסן לשאת משקלים, אבל באופן כללי, אין סיבה לחשוש.

מחסן גן בבנייה קלה מאפשר לכם, בסופו של דבר, להינות מכל העולמות תחת קורת גג אחת. המחסנים עשויים מחומרים כמו שכבות של פח, שכבות של קלקר, חלקי אלומיניום, חלקי פלדה, לעיתים גם עץ ועוד. כמו כן, מחסן גן בבניה קלה מקבל גם בידוד במקומות שונים.

בידוד של מחסן לגינה מפאנל מבודד מבנייה קלה

הבידוד נקרא פאנל מבודד, מה שמאפשר לכם לקבל הגנה מוחלטת ובידוד מהחום ומהגשם ותלאות מזג האוויר. מיותר אולי לציין, אבל בכל זאת נזכיר שככל שהבידוד במחסן שלכם יהיה טוב יותר, ככה בעצם הציוד שלכם יישמר יותר טוב.

בסופו של דבר, ציוד שלא מאופסן טוב – נזרק לפח. אם תאחסנו את הציוד שלכם במחסני פלסטיק, אתם מהר מאוד (כנראה לאחר החורף הראשון) תגלו סימני עובש ורטיבות, התפוררות של הציוד ושלל נזקים אחרים. כל הצרות האלו שאף אחד לא רוצה להתעסק איתן, לא אמורות לקרות לכם אם אתם בונים מחסן גן בניה קלה.

האחסון הטוב ביותר לציוד שלכם במחסן מבנייה קלה

מחסן גן בנייה קלה מאפשר לכם להנות מהאחסון הטוב ביותר לציוד שלכם. וכמו שאמרנו כאן למעלה, המחסן גם לא יצריך ממכם היתרי בנייה. כמו כן, כדאי לדעת גם שהמחסנים האלו ניתנים לשדרוג. אם תרצו למשל, אתם יכולים להתקין במחסנים האלו גם חלונות אלומיניום מעוצבים, סורגי אלומיניום בהתאמה אישית (עם פרזול), דלתות מעוצבות ועוד. רוצים גם מזגן במחסן שלכם? אין שום בעיה. בנוסף, יש אפשרות גם להתקין מרזב במחסני גינה מבנייה קלה.