"…במקרים מסוימים, אפילו היתרי בנייה לא צריך בכדי למקם מחסנים כאלו. בשורה התחתונה, הכול תלוי ביצירתיות שלכם!…"

התאמה אישית של סוג המחסן לצרכים שלכם

בין אם מעוניינים לבנות מחסן לגינה עבור אחסון ציוד גננות או עבור כלי עבודה, כדאי לבדוק איזה סוג מחסן מפנל מבודד עשוי לענות בדיוק על הצרכים שלכם. מחסן לגינה מפנל מבודד מיוצר בדרך כלל מחומרי פלדה ואלומיניום, וניתן לאחסן בתוך מחסנים אלו סוגי ציוד רבים. אז מדוע בניה קלה נעשתה כה פופולרית?

אין ספק, בשנים האחרונות אנחנו עדים לבנייה ששינתה את אופייה באופן משמעותי. כיום, בנייה קלה הולכת ונעשית נפוצה יותר, ובמקרים רבים אנשים אפילו בונים יחידות דיור מפוארות ושלמות בעזרת בניה קלה. מחסנים לגינה מפנל מבודד מגיעים בדרך כלל כבר מוכנים מראש, כך שמה שנותר לעשות, זה להזמין מחסן לגינה על פי מידותיכם האישיות. יחד עם זאת, במקרים רבים גם קיים הביקוש לבנות את המחסן בגינה עצמה ולא להובילו מוכן (יש לזכור כי מדובר בתהליך מסורבל יותר, ורוב האנשים מעדיפים להזמין מבנה נייד מוכן מראש שמגיע בהובלה).

מחסני פנלים מבודדים, עבור מה משמשים?

כאמור, בניה קלה מבוססת על חומרי פלדה ואלומיניום, ואלו חומרים שאמנם אינם מאוד רכים, אך כן ניתן להפיק מהם גמישות מסוימת, שבעזרתה אפשר לעצב את מחסן הגינה באופנים שונים. לרוב, אנשים בוחרים ליצור חלונות במחסני גינה, מזגנים ועוד.

אגב, גם סורגים מפורזלים ניתן להתקין על מחסנים מפנל מבודד. מחסנים לגינה עשויים להגיע בגדלים שונים ועל פי מידות אישיות, וזאת בזכות העובדה שבעזרת פלדה ואלומיניום ניתן לבצע חיתוכים והתאמות נרחבים. ישנם אפילו מקרים שאנשים משתמשים במחסני פנל מבודד עבור משרדי שטח ומשרדים שנמצאים בחצר הבית. מחסנים לגינה מפנל מבודד בעצם מספקים פרטיות מלאה וגם התקנת מזגן, ככה שבקלות ניתן להפוך אותם למשרדים בגדלים שונים.

מחסני גינה שמגיעים מוכנים מראש עם הובלה

בכל מקרה בו אתם מעוניינים להציב מחסן בגינתכם, כדאי תמיד לחשוב על הצרכים העתידיים שלכם. במילים אחרות, יכול להיות שכיום אתם צריכים לאחסן רק כלי גננות וכלי עבודה, אך בעתיד גם אולי תצטרכו לאחסן ציוד מסוג אחר, ציוד לילדים בעזרת ה' ועוד. על כן, אם שטח הגינה אכן מאפשר זאת, כדאי לרכוש מחסן גינה מעט גדול יותר – ממה שאנחנו חשים שאנחנו צריכים כרגע.

מחיר מחסן פנל מבודד בדרך כלל נקבע על פי מ"ר, כאשר עלות מומלצת היא בערך 750 ₪ למ"ר. ישנם סוגים שונים של מחסנים מפנלים מבודדים, ותוכלו לרכוש מחסני פנלים מבודדים בטווח מחירים של 2,000 ₪ – 10,000 ₪ ויותר. מחסני פנלים מבודדים גם יכולים לשמש עבור מגורים ראויים לכל דבר. אם יצא לכם לבקר למשל בכפר מע"ש, וודאי כבר נתקלתם בבתי מגורים רבים העשויים ממחסנים אלו. במקרים מסוימים, אפילו היתרי בנייה לא צריך בכדי למקם מחסנים כאלו. בשורה התחתונה, הכול תלוי ביצירתיות שלכם!

מה ניתן לאחסן במחסני גינה עם פנל מבודד?

הפנלים המבודדים נועדו בכדי ליצור מצב בו לא מתרחשות נזילות מים. לא פעם, ציוד עשוי להינזק מאוד מהר בעקבות חדירה של מי גשמים והצטברות של לחות. מחסנים עם פנלים מבודדים ממזערים את הסיכוי לנזק בציוד שלכם באופן משמעותי, היות והם למעשה יוצרים מצב בו מים לא יכולים לחדור.

אל תתפשרו על איכות האחסנה שלכם, היות ומדובר בציוד שלכם. בין אם אתם צריכים להשתמש במחסני הגינה שלכם בעבור אחסנת ציוד או בעבור צרכים משרדיים, שקלו ליצור חלונות במחסן, שקלו להתקין מזגן ולהוסיף את כל מה שצריך בכדי להנעים את שהותכם בתוך המבנה.