"…תוך מספר ימים יהיה לכם משרד מכירות מבניה קלה שיהפוך את החיים שלכם לקלים, נוחים והכי חשוב משתלמים! משרד מבניה קלה הוא הפתרון האידיאלי בתקופה זו.."

אם אתם מדברים על משרד מכירות מבניה קלה, אתם מדברים בעיקר על יתרונות. גם מבחינת מחיר משרד בניה קלה, גם מבחינת פרקטיקה, מבחינת היתרי בנייה, קלות העבודה ועוד. אין ספק, זו אחת השיטות המומלצות ביותר בימינו עבור בניית משרדים, תוספות למשרדים, תוספות ליחידות דיור, משרדי קבלנים בשטח ועוד.

כשמישהו זורק לאוויר את צמד המילים "בניית משרד" או "הרחבת משרד", לא חובה להתחיל לשבור את הראש עם מחשבות על בירוקרטיות, מיסים של בניית משרד, היתרי בניית משרד, עורכי דין וכו'. בפועל, רוב הסיכויים שתוכלו לשכוח מכל הדאגות האלו והבירוקרטיות, תשלומי המיסים הכבדים וכדומה. אתם רק צריכים להגיד את המילים הבאות, שהן: "משרד מכירות בניה קלה".

קסם של בנייה ללא היתרים ומיסים של בנייה

זה לא קסם אמנם, אבל זה בהחלט יניב לכם בניית משרד בבניה קלה או משרד מכירות עם מזגן, בגודל שתרצו (עד 200 מ"ר לא אמורה להיות בעיה), עם חלונות מעוצבים, דלתות מעוצבות, מרזב, פינות עבודה ועוד. והאמת, שאפשר אפילו לבנות משרד מכירות דו מפלסי מבנייה קלה.

אבל רגע לפני שנדבר על משרד מכירות בבנייה קלה, נבין לרגע כי משרד מכירות בבניה קלה כיום נחשב נפוץ ביותר. לא מדובר במשהו שחדר הרגע לשוק בישראל, בטח שלא מדובר בסוג בנייה חדשה שהעולם עדיין לא מכיר.

הבנייה הקלה קיימת כבר עשרות שנים ומשמשת מגורים

באירופה, הבנייה הקלה קיימת כבר עשרות שנים והיא משמשת מגורים עבור לא מעט אנשים שהמירו את בתי העץ שלהם בבתי בניה קלה. הבנייה הקלה מורכבת מאלומיניום, פלדה, פח, שכבות של קלקר מחוזק וגם, עץ לעיתים.

חומרי הגלם האלו מספיק חזקים לא רק בכדי לבנות משרד מכירות מבנייה קלה, אלא גם בתים בבנייה קלה. למעשה, אנשים בימינו אפילו בונים בתים דו מפלסיים עם בניה קלה בעלויות אטרקטיביות ביותר. אם רוצים לדבר על מחירים של בניה קלה, קודם כל חובה לציין כי ישנם מחירונים באינטרנט בצורה חינמית.

כמה עולה בניית משרד מכירות בבנייה קלה?

בכדי לדייק הכי נכון את מחקר השוק שלכם, תמיד יהיה עדיף לסקור מחירון בניה קלה מומלץ לצרכן, להשוות מחירים וללכת על העסקה הכי אטרקטיבית לכם. אבל בכל זאת, בואו נדבר על מחיר בניית משרד מכירות מבנייה קלה.

מחיר בניה של משרד מכירות מבנייה קלה, נע בין טווחי מחירים של 2,000 ₪ – 3,500 ₪ ומעלה עבור מ"ר (בממוצע). בפועל, זה אומר שאתם יכולים לבנות משרד מכירות ענק בעלויות אטרקטיביות של פחות מ-400,000 ₪. אם למשל תרצו לבנות משרד מכירות מבניה קלה בגודל של 30 מ"ר, תוכלו לעשות זאת בעלות ממוצעת של עשרות אלפי שקלים בלבד ₪.

משרד מכירות מבנייה קלה במחרי סופר אטרקטיבי

יש לציין, אפשר גם לבנות משרדי מכירות מבניה קלה במחירים אפילו יותר נמוכים. הכול תלוי איך תבנו, מה תוסיפו, מה הגודל של המשרד, מה הדחיפות של הפרויקט ועוד. אם למשל תרצו להוסיף חלונות אלומיניום מעוצבים למשרד, זה יהיה אפשרי בתוספת תשלום. וככה גם רלוונטי לגבי התקנת דלתות מעוצבות, מזגן במשרד, פינות עבודה וכדומה.

ודבר נוסף שחשוב לזכור, התקנת פאנל מבודד במשרד תעלה לכם גם היא בתוספת תשלום, אבל זה שווה את זה. הפאנל המבודד מגן עליכם בקיץ מהחום, ובחורף הוא מגן עליכם מפני גשמים ונזילות מים. משרד מכירות בבנייה קלה מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות תחת קורת גג אחת.

בניה קלה כל העולמות תחת קורת גג אחת

מצד אחד, יש לכם משרד מכירות שלא מצריך ממכם היתרי בניית בטון. מצד שני, אתם זוכים למשרד באיכויות בנייה גבוהות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. בפועל, אין ספק שהבנייה הקלה משתלמת הרבה יותר מאשר בניית בטון. כמו כן, חשוב לציין כי משרדי מכירות הם בדרך כלל זמניים. אם המשרד הוא זמני, בנייה בעזרת בטון בדרך כלל לא תהיה פרקטית ובכלל לא על הפרק. בפועל, האופציה הטובה ביותר היא בניית משרד מכירות מבנייה קלה.