"…ביתן השמירה של גרין רום מעניק לכם תחושת ביטחון מושלמת ועמידות לאורך זמן ובכל תנאי האקלים…"

אין ספק, השיטה של בניה קלה נראית בכל מקום, בין אם במוסדות חינוך או במושבים. אפשר לראות בוטקה נייד ביישובים שונים בארץ, במפעלים, במתחמי מסחר ומזון, בגני ילדים ועוד. ממה עשויים ביתנים ניידים? לוחות של אלומיניום ופלדה. מדובר בחומרי גלם אשר נחשבים עמידים ביותר, כאלו שבקלות יוכלו לצלוח את החורף כמו שצריך.

ממה עשויים ביתני שמירה ניידים? האם ניתן להובילם?

בניגוד לשנים עברו, כיום כבר לא בונים ביתנים ניידים מפח או מעץ. כיום ניתן לבנות ביתנים ניידים מבניה קלה על פי הדרישה של הלקוח, כלומר, לפי התאמה אישית ועל פי מידות מבוקשות. במקרים רבים, אנשים עורכים אירועים במקומות שונים, מה שלפעמים מחייב את ההימצאות של שומר במקום.

במקרים אלו, תוכלו לאתר חברת בניה קלה אשר גם משכירה ביתני שמירה ניידים. אגב, ניתן להזמין ביתן שמירה מבניה קלה אשר נייד גם למקומות שונים, לא רק לאירועים. למשל, חניונים. אחד היתרונות הטמונים במבנים אלו, הוא בכך שקל למדי לפרקם. אם תרצו, תמיד תוכלו להוביל את המבנה הנייד ממקום למקום, אך גם תוכלו לבחור לפרקו ולהובילו בחלקים.

בוטקה לשומר מבניה קלה | ביתנים לשומרים

בניה קלה היא בנייה באמצעות לוחות יחסית קלי משקל, מה שמאפשר לכם לבחור כיצד תובילו את הבוטקה. אין ספק שהבוטקה חייב להיות איכותי ויציב, אחרת הוא יתעופף לו בחורף הראשון שיגיע. כדאי לדעת, אם מ'דברים על איכות, אז מדברים על מוצרי כחול לבן.

ביתן שמירה נייד ואיכותי, נמכר לכם על ידי מפעל כחול לבן, שגם מספק את השירות של תחזוקת הבוטקה. כשהכול קל"ב, חוויית הלקוח היא הכי טובה. בכל מקרה של תקלה כזאת או אחרת, תמיד תוכלו לפנות למפעל היצרן או לשירות הלקוחות, ולא תצטרכו להתמודד עם בירוקרטיה אל מול ארצות אחרות.

מה הגודל של בוטקה שמירה נייד?

ביתנים ניידים לשמירה מגיעים בגדלים שונים, כך שתמיד חשוב למסור את המידות הנכונות בעת הזמנת ביתן שמירה נייד. לרוב, ביתני שמירה יכללו גם חלונות, היות והשומר צריך לראות מה קורה בחוץ. לביתנים אלו גם יש כמובן דלת, אפשרות למזגן ועוד.

אגב, הרבה אנשים בוחרים לתלות אדניות עם פרחים על חלון הבוטקה. מקסים. אתם מוזמנים עוד היום לבדוק לגבי בוטקה שמירה נייד. בוטקה נייד לשמירה מגיע בדרך כלל תוך שבועיים עד שלושה, מרגע ההזמנה. בכל מקרה, יש לוודא מראש את זמני האספקה אל מול החברה עצמה. בהצלחה!