"…מחסן נייד מפנל מבודד מהווה פתרון איכותי ויוקרתי לאנשים המחפשים איכות גבוהה במחיר נמוך.."

מחסנים של פנל מבודד מאפשרים לכם לקבל את הכול תחת קורת גג אחת של בניה קלה. המחסנים האלו מצוינים עבור אחסון של סחורות וציוד, אבל בהחלט גם אפשר להפוך אותם לסוג של משרד שטח. הנה כל מה שרציתם לדעת על בניה קלה, מחסן לגינה מפנל מבודד וכל מה שבין לבין.

מעוניינים להקים או לבנות מחסן בטון בחצר? אולי בגג המבנה? רגע לפני שאתם מתחילים לחצוב ולבנות עם בטון, תעצרו רגע ותבדקו את האופציות הנוספות שלכם. למשל, האפשרות של בניה קלה, או מה שנקרא מחסן נייד פנל מבודד. המחסנים האלו בדרך כלל מיוצרים מחומרי גלם קלים וכאלו שאינם מצריכים עבודת הקמה מורכבת וקשה. רכשתם את המחסן, הובלתם אותו ליעדו ומיקמתם אותו. עד כדי כך פשוט ועד כדי כך אטרקטיבי.

מה היא הבנייה הקלה בכלל?

הבנייה הקלה נועדה לתת מענה ותחליף לחומר גלם העץ, שבאירופה של שנות ה-60 היה נוטה להישרף מאוד בקלות. בכדי להחליף את בניית העץ שהייתה מועדת לפורענות ודליקות, החליטו להמציא את הבנייה הקלה שמתבססת על פלדה, אלומיניום וגם עץ לפעמים. ולגבי מחסנים אשר מיוצרים עם פנל מבודד, אלו בעצם פנלים אשר מורכבים בחיבור קין קירות ותקרת המחסן. יחד עם התקנת הפנל המבודד, מגיעה גם החסינות מפני מים ורטיבות.

הבנייה הקלה מאפשרת לכם להנות מהכול תחת קורת גג אחת. מצד אחד, אתם יכולים לרכוש או לשכור את המבנה ולהוביל אותו אליכם, למקם אותו ללא היתרי בנייה ולקבל שקט נפשי. מצד שני, אתם גם יכולים לשפצר ולשדרג את המחסן.

עד כמה ניתן להרחיב מחסני בנייה קלה לאחר הקמתם?

נניח שרכשתם מחסן מבניה קלה העשוי פנל מבודד עבור אחסון ציוד וכלי עבודה. ונניח שעברה שנה וכעת אתם מעוניינים להרחיב את המחסן ולהפוך אותו ליחידת דיור. ובכן, אתם לגמרי יכולים לעשות את זה בעתיד אם תרצו. מחסנים ניידים פנל מבודד מאפשרים גם אופציית התרחבות עתידית.

תוכלו להתקין מיזוג אוויר, להתקין דלתות, חלונות ועוד. יחד עם זאת, חשוב לציין כי תצטרכו בשלב הזה היתרי בנייה שניתן לבקשם מהרשות המקומית באזור מגורכם. אם אתם מעוניינים לבנות מחסן לשם המחסן, תוכלו בעתיד להרחיב אותו ולהפוך אותו למחסן גדול יותר, אולי אפילו חניה לרכב.

מה ניתן לאחסן במחסני פנל מבודד?

אם אתם מעוניינים לשכור או לרכוש מחסן נייד מפנל מבודד, אתם יכולים לאחסן בו כמעט כל ציוד עבודה שרק תרצו. תוכלו לאחסן בו מכסחת דשא, כמו גם כלי גינון, כלי עבודה, אופניים ועוד. בפועל, אם המחסן מספיק גדול, אתם יכולים גם לאחסן בו פרויקט שיפוץ של רכב.

בשורה התחתונה, מחסנים ניידים מפנל מבודד מאפשרים לכם לאחסן כמעט את כל סוגי הציוד. וזה רלוונטי גם לגבי ספות ורהיטים שאמורים להישמר מרטיבות ומי גשמים. אם המחסן עשוי פנל מבודד, המים והרטיבות לא אמורים לחדור אותו ולהגיע לריהוט. באופן הזה, תוכלו להשתמש במחסן גם עבור אחסון קצר טווח וגם עבור אחסנה ארוכת טווח.

כמה עולה בניית מחסן באמצעות חומרי בניה קלה?

באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע, עלות בניה קלה היא נמוכה למדיי. אבל חשוב לציין, המחיר הזה עשוי להשתנות ואכן משתנה ממבנה למבנה. אם למשל צריך יישורי קרקע לפני הבנייה, כמובן שזה יתווסף לעלויות. בין אם אתם מעוניינים לשכור או לרכוש מחסן נייד עם פנל מבודד, נסו לשקלל מראש את כלל העלויות שהקמת המחסן תצריך ממכם לשלם. לאחר מכן תוכלו להחליט באם הסיפור משתלם לכם או פחות משתלם.